Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Mersin

Valilikler

T.C. TARSUS KAYMAKAMLIĞI
T.C. TARSUS KAYMAKAMLIĞI
T.C. TARSUS KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam İlçemizde Görev Yapan Kaymakamlar İlçe Kamu Kurumları İletişim Bilgisi Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Kaymakamlık Binasının Tarihçesi Yönergeler Kararlar Kurumsal Kimlik
  • TARSUS
    Turistik Yürüyüş Rotası Kültür ve Turizm Atatürk ve Tarsus İklim ve Bitki Örtüsü Nüfus ve Coğrafi Yapı Tarım Tarihçe İlçeye Ulaşım Tarsus'un Lezzetleri
  • MAHALLİ İDARELER
    Tarsus Belediyesi Mahalle Muhtarları
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri İlçe İnsan Hakları Kurulu Koordinasyon Kurulları Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Haber Bülteni Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
22
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • İlçemizde Görev Yapan Kaymakamlar
    • İlçe Kamu Kurumları İletişim Bilgisi
    • Kaymakamlık Birimleri
      • Kaymakamlık Binasının Tarihçesi
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kaymakamlık Binasının Tarihçesi
    • Yönergeler
    • Kararlar
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • TARSUS
    • Turistik Yürüyüş Rotası
    • Kültür ve Turizm
    • Atatürk ve Tarsus
    • İklim ve Bitki Örtüsü
    • Nüfus ve Coğrafi Yapı
    • Tarım
    • Tarihçe
    • İlçeye Ulaşım
    • Tarsus'un Lezzetleri
  • MAHALLİ İDARELER
    • Tarsus Belediyesi
    • Mahalle Muhtarları
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • İlçe İnsan Hakları Kurulu
    • Koordinasyon Kurulları
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Haber Bülteni
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

TARSUS SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞINA 1 (BİR) ADET SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI

12.02.2019
3294 sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunu ile tüm il ve ilçelerde kurulan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları, İş Kanunu hükümleri çerçevesinde personel istihdam ederler. 633 sayılı Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığının Teşkilat ve Görevler Hakkında Kanun Hükmünde Kararname uyarınca Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü, "vakıfların çalışma usul ve esaslarını belirlemekle"; Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fonu Kurulu, "vakıflarında çalıştırılacak personelin nitelikleri ile özlük hakları ve diğer hususlarla ilgili belirlenecek kriterleri görüşmek ve karara bağlamakla" görevlidir. Bu kapsamda 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı Fon Kurulu Kararı ile 'Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar' belirlenmiştir.
Tarsus Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına Mütevelli Heyetinin 31.01.2019 tarih ve 4 sayılı kararı gereği aşağıda belirtilen nitelikte 1 adet “Muhasebeci” unvanlı personel alımı yapılacaktır.
 
BAŞVURU TARİHLERİ:  13.02.2019-27.02.2019
 
EN SON EVRAK TESLİM TARİHİ: 01.03.2019
 
BAŞVURU ŞEKLİ: Başvurular internet üzerinden Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Personel Alım İlanları https://appext.aile.gov.tr/vakifilan/Login.aspx adresinden çevrimiçi şeklinde olacaktır.
MÜLAKAT TARİHİ VE SAATİ:  Başvuru evraklarının tesliminin ardından yapılacak güvenlik soruşturmasından sonra Vakıf Mütevelli Heyeti’nin belirlediği bir tarih ve saatte yapılacaktır.
MÜLAKAAT YERİ :  Mülakat tarih ve saati ile birlikte belirlenecektir.
 
1- ADAYLARDA ARANAN NITELIKLER
 
A) GENEL ŞARTLAR
 
1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,
4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,
5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak. Adli sicil kaydı bulunmamak.
7-Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmamak.
 
 
B) ÖZEL ŞARTLAR
 
1-4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının İktisadi İdari Bilimler Fakültelerinin ve İşletme Fakültelerinin İşletme, İktisat, Maliye, Kamu Yönetimi, Ekonometri, Uluslar arası Ticaret ve Lojistik bölümlerinin birinden mezun olmak.
2-Muhasebe üzerine en az 2 yıl çalıştığını belgelemek.
3-İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.(2017-2018 yılı)
4- Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.
5- Bilgisayar programları kullanabilmek. (Word,Excel vb. ofis programları)
6- Tarsus’ta en az 6 aydır ikamet ediyor olmak.
 
2-SÖZLEŞMELİ PERSONELİN YAPACAĞI İŞ, UNVAN, ÜCRET, ÇALIŞMA KOŞULLARI VE SÜRESİ:
 
İŞİN ÖZETİ: Vakfın muhasebe işlerini yürütmek.
 
ÜNVANI:  Muhasebeci
 
ÜCRETİ:  Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından 16.04.2012 tarihinde yayınlanan genelgeye göre (Ek-1’e) belirlenir. (Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Unvan, Nitelik, Kıdem ve Ücret Skalası Cetveli) Personele; unvanı, eğitimi, kıdemi ve Vakıfların il ilçe sınıflandırmasına göre Fon Kurulunca belirlenen ücretler ödenir. Belirlenen ücretler, her yılın Ocak ve Temmuz aylarında, Devlet memuru aylıklarında yapılan artış oranında artırılır. Personele her yılın Ocak ve Temmuz aylarında birer sözleşme ücreti tutarında ikramiye ödenir.
Vakıf personelinin istihdam edildiği vakıfta çalışması esastır. İş Kanunu hükümlerine tabi olarak istihdam edilen ve ayrı tüzel kişiliğe sahip Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarında çalışan personelin tayin hakkı bulunmamaktadır.
 
ÇALIŞMA KOŞULLARI:
Çalışma Saatleri: Hafta içi 08.00-17.00
Çalışma zamanı yoğunlukla Vakıf içinde geçer.
İşin Süresi: Belirsiz Süreli-Daimi (2 Ay Deneme Süreli)
 
3- ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER
 
1-İşe başvuru dilekçesi (dilekçede, adayların tebligatlar için yazışma adresleri ile ev veya
cep telefon numaralarını özellikle belirtmesi gerekmektedir).
2-Üzerinde TC Kimlik numarası yazılı bulunan nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi
3-Yerleşim yeri belgesi (İkamet adres hareketliliği)
4-Son 6 ay içerisinde çektirilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf.
5-Diploma veya mezuniyet belge fotokopisi.
6-Sosyal Güvenlik kurumundan alınan muhasebe üzerine en az 2 yıl çalıştığını gösterir belge
7-Adli sicil belgesi.
8-Varsa bilgisayar yeterlilik durumunu gösteren belgenin fotokopisi
9-Kendi el yazısı ile yazılmış olan özgeçmiş mektubu. (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe
neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi
konulardan bahsedilecektir).
10-Askerlik yaptığına dair terhis belgesi veya askerlikle ilişkisi olmadığına dair belge
11-Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan Kamu Personel Seçme Sınavından KPSSP3 sınav sonuç belgesi.(2017 veya 2018)
12-Çalışmasına engel olmayacağını gösteren sağlık raporu.(Sınavı kazanan adaydan sınav sonrası istenecektir.)
 
4- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, SONUÇLARININ DUYURULMASI
 
1- Başvuruda bulunacak adayların, istenilen belgelerle birlikte 01.03.2019 Cuma günü saat 17.00’e kadar Tarsus Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Fevzi Çakmak Mah. Hürriyet Cad. No:2/3 Tarsus adresi üçüncü katta Muhasebe bürosuna şahsen elden teslim etmeleri gerekmektedir. Evrak teslim eden adaylara “Evrak teslim alındı “belgesi verilecektir. Adaylar tarafından yapılacak çevrimiçi başvuru "ön başvuru" niteliği taşıyacak olup; Vakıflarca özel şartlar bölümünde istenen evraklar süresi içinde teslim edilmeden, adaylar mülakata çağırılmayacaktır.
2-Başvuru sırasında Kurumumuz tarafından istenen belgeler incelendikten sonra eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.
3- Sözlü sınav hakkı kazanan adaylar istenen belgelerin asıllarını veya noter onaylı suretlerini mülakat tarihinden önce ibraz etmek zorundadır. Aksi takdirde başvuruları kabul edilmeyecektir.
4-Sözleşmeli personel alımı ile ilgili yerleştirme başvurusunda bulunan adayların, ilan edilen niteliklere uygunluğu incelenecektir. İnceleme sonucunda nitelikleri uygun olan ve KPSSP3 puanına göre en yüksek puana sahip ilk 5 aday sözlü sınav yapılmak üzere mülakata çağrılacaktır. Mülakata çağrılacak adayların isimleri  http://www.tarsus.gov.tr sitesinden ve Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ilan panosundan duyurulacaktır. Mülakat tarihi ilk 5 adayın güvenlik soruşturması yapıldıktan sonra duyurulacaktır.
5- Sınav Komisyonu tarafından başarılı gösterilen 1 aday Mütevelli Heyetinin onayına sunulacaktır. Mütevelli Heyetinin onayını müteakiben sözleşme yapılmasına karar verilen aday Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü (SYGM) yetkililerinin değerlendirilmesi adına SYGM’ ne iletilecektir. SYGM yetkililerinin işe alım talebini değerlendirmesi ile beraber, durumu kabul edilen adayla sözleşme imzalanacaktır. Sözleşme imzalanacak adayın ismi http://www.tarsus.gov.tr  sitesinden ve Vakıf ilan panosundan duyurulacaktır.
6- Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.
 
5-MÜRACAT YERİ ve İLETİŞİM BİLGİLERİ
 
Müracaat yeri: Tarsus Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
Fevzi Çakmak Mah. Hürriyet Cad. No: 2/3 Tarsus/MERSİN
Tarsus SYD Vakfı : (324) 613 98 20- 614 70 40
e-posta: tarsussydv@gmail.com
İLANEN DUYURULUR.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Cazip Kent TARSUS
Fevziçakmak Mahallesi Adana bulvarı No: 57/2 Tarsus/MERSİN
Telefon:(0324) 6131616 Belgegecer :(0324)6146565
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız